oh gumok !
Bonjour~

Talking here is Farah.15yearsyoung.Welcome To My Paris Land.Do follow me and i`ll follow you back.Leave your footprints on my taggieboard^^


Entries About Linkies Pictures


TaggieBoard

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.







Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


NAIK MARAH AKU !







HEY !
sebenarnya hari ni faraa sangat-sangat + sangat laa sakit hati = marah ! faraa sakit hati nih dii sebabkan satu manusia ni . pagi-pagi buta dah sms faraa . bukan apa ! kalau sms tuh , bagus - bagus laa , guna perkataan yang baik . nii tak ! korang tau apa dye bagi kat faraa ?!



hah ! nii la ! orang yang tidak mempunyai adab ! sungguh tak senonoh ! mustahil mak bapak kau tak ajar , aku rase kau yang tak masuk hajak ! kuanghajak ! hahaha .
dii sebabkan ini la faraa marah sangat-sangat . tak tau manusia mana lah lagi yang pasing nmber henpon faraa . sakit hati sangatt ! kalau korang yang dapat text nih , apa perasaan ? hah ! rasa nak tampar-tampar jee muka nii orang kalau jumpa ! naikkan kemarahan aku jerr ! watdee ! hatuiii ! baru kau rase aku post dekat fb aku . harap kau malu laa eik . sedar-sedar laa diri tu !