oh gumok !
Bonjour~

Talking here is Farah.15yearsyoung.Welcome To My Paris Land.Do follow me and i`ll follow you back.Leave your footprints on my taggieboard^^


Entries About Linkies Pictures


TaggieBoard

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.







Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Don't leave mee baa ;')


ONCALL ;
dea ; * cakap pasal mau pindah .
me : * terdiam .lalu menangiss ;'((


Dear kesayangan ,
kenapa mesti kau pindah jauh , kemudian tinggalkan aku ? siapa tempat aku mau bermanja en tempat mengadu nanti melainkan kau dengan shamie . ;') , kamu paham aku . best senior ever ! Tapi ,kenapa sekarang kau mau tinggalkan aku ? pindah dari sekolah  then stay at kaykay ? cukuplaa dengan apa yang aku lalui sekarang , cukuplaa aku kehilangan orang yang dulu membuat aku gembira . cukuplaa sekadar di hina oleh budak tu . tapi , lepas dengar kau mau pindah tuh . lemah baa aku , sedih , kecewa ! bercampur-campur rasa ku time tuh ! menangis ,lagi laa . nasib saja kau suruh berhenti menangis kan ? kalau ndak , mana aku mau berhenti menangis , peduli laa sampai subuh . kalau orang bilang , hati nih suda bercampur perisaa kan . ;'( ,, banyak ujian aku terima daripada Allah tahun nerh , lebih susah berbanding yang lalu . hmm . lepas kali kedua kau memang betul-ii mau pindah , aku menangis lagi sekali macam orang gilaa . sampai tengah malam . tida berhenti-ii ku menangis . kalau di kira-ii , sudah empat malam aku menangis memikirkan nasib ku . sedihh baa sygg , mungkin kamu cakap bawa bersabar . tapi aku , aku ndak semampu yang kamu sangkakan . kamu nampak sjaa aku happy-ii dii sekolah . tapi kalau malam , ndak sah kalau nda menangis . SUNGGUH ! aku sedih , cuma Tuhan sja yang tahu perasaan ku . aku ndak tau mau cakap apa sudah sekarang nerh , aku pun ndak tau kenapa aku tiada mood mau melayan kamu tadi . senyum pun aku ndak mampu laa . sudah terlalu hampa tu , jadi aku lebih tau apa perlu aku buat ;') . sedih jarr . aku sayang kau sangat-ii ;') sangat-ii ~

OFF#